Over ons
Happy Score kwam tot stand uit de gedeelde missie van twee internetbedrijven. We waren allebei op zoek naar een betrouwbare manier om het welzijn van ons team bij te houden. Toen we merkten dat de perfecte tool ontbrak, namen we het initiatief om zelf iets te maken. Zo ontstond Happy Score.
Ons doel was helder: het bouwen van een gemakkelijk te gebruiken instrument dat op een anonieme en doeltreffende manier de tevredenheid van medewerkers kan meten.
Bij Happy Score brengen we technologie en begrip samen om werkomgevingen te verbeteren, gelukkiger te maken en de productiviteit te verhogen.
Waarom HappyScore?
Gelukkige werknemers zijn productiever, wat de kwaliteit van de dienstverlening verhoogt en klanttevredenheid bevordert (Universiteit van Warwick).
Organisaties met hoge medewerkersbetrokkenheid hebben minder ziekteverzuim, wat zorgt voor een positieve klantervaring (Gallup).
Uitstekende klantenservice door gelukkige werknemers leidt tot hogere klantloyaliteit en bereidheid om meer te betalen (American Express).
Investeren in werknemersgeluk resulteert in 3 keer zo hoge omzetgroei, volgens Deloitte, waardoor bedrijfsprestaties verbeteren.